Caroline is een onderneemster en coach die al jaren bezig is met inspiratie en aandacht. In 1999 richtte zij het bedrijf Feel Goodies op, waarmee zij een goed gevoel in de wereld bracht via producten en diensten. Met als missie om mensen te inspireren meer vanuit hun hart te leven.
Zelf is ze een hartenopener bij uitstek en aandacht is haar motto, in alles wat ze doet. Samen met Ellen Janssen startte zij in 2005 met de Dag van Waarde: een dag op werkvloer waarbij de medewerkers van een bedrijf ervaren wat aandacht en waardering doet. Al met veel succes toegepast bij verschillende bedrijven; van multinational tot benzinepomp, van school tot communicatiebureau: het werkt overal.
Met een achtergrond in de sociale wetenschappen en in marketing en communicatie, adviseert zij bedrijven hoe ze meer vanuit het hart kunnen communiceren en oprecht verbinding kunnen maken met de mensen in het bedrijf. Naast inzichtgevende gesprekken met leidinggevenden, is zij ook heel goed in het meedenken over eenvoudige en doeltreffende veranderingen die een groot verschil kunnen maken. Daarnaast vindt ze het mooi om in tekst en vorm de ‘spirit’ van een bedrijf of organisatie weer te geven, zoals ze deed in een boek voor het ROC van Amsterdam en Touching the Community Soul. Eind 2014 richtte ze Het Reisbureau naar Binnen op, met het doel haar ‘wegwijsfunctie’ en coachende kwaliteiten nog beter in te kunnen zetten. Want als er één ding is dat haar goed af gaat, dan is het mensen openen en (terug) bij hun hart brengen.
Ze is een expert op het gebied van aandacht en inspiratie en werkte samen met inspiratiedenktanks van o.a. Nyenrode en ABN Amro, is ervaringsdeskundige in zakendoen vanuit het hart, maakte jarenlang deel uit van het i-team van het Instituut Maatschappelijke Innovatie, zet zich in voor de bomen als bestuurslid voor Stichting Tree to Be en schrijft columns.